19 Ekim 2014 Pazar

Missha Super Aqua Stem Cell Serum ve Missha Shiny BB Krem

Herkese merhaba,
Uzuuun bir aradan sonra hazır sonbahar gelmişken, bir de bal kabağı bulmuşken son zamanlarda denediğim iki ürünü tanıtmak istedim.


Birincisi Missha Super Aqua stem cell intensive serum,


Missha'nın sitesinden ürünle ilgili tanıtım yazısı şu şekilde;
Deniz Callus içeriği cildinizin doğal güzelliğini korur .Deniz Retinolü olarak da bilinen Deniz Mesihi sayesinde cildi sıkılaştırır, ve aydınlatır.
KULLANIMI : Tonikden sonra uygun miktarda içeriği tüm
yüze iyice nufüs etmesi için tampon yaparak uygulayınız. Gece ve Gündüz kullanımı için uygundur.
MARINE STEM CELL SERISI HAKKINDA: 20'li yaşların sonunda kaybolmaya başlayan cilt dengesini ,yeniden kazandırmayı amaçlar.


Ben de artık 20'li yaşlarımın sonlarına yaklaştığım için, ayrıca sonbahar geldiği için iyi bir nemlendirmeye ve cildimi kışın soğuktan koruyacak bir seruma ihtiyaç duydum. Aldığım günden beri düzenli uygulamaya çalışıyorum. Ve sonuçtan çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. Benim özellikle yanaklarım çok kurudur, şu an yüzüme dokunduğumda oldukça nemli hissediyorum.

Ürünün özellikle şişesine hayran oldum, sonra da kokusunu çok sevdim, çok hafif ve bıktırmayan bir kokusu var. Ben koku konusunda çok hassasım, bir ürünün kokusunu  sevmezsem ne kadar mükemmel olursa olsun süremem :)




Cilt tarafından hemen emiliyor, sabahları tonik sonrası uyguluyorum anında emiliyor ve üzerine elimdeki diğer nemlendirici gündüz kremlerinden uyguluyorum. Aslında uygulamasam da gayet nemli bir cildim oluyor. Çok beyaz tenli olduğum için cildimdeki renk eşitsizliği çok belli oluyor. Bu ürünün vaatleri arasında cilt tonunu düzenleme de var. Çok uzun bir zamandır kullanmadığım için henüz gözlemlerim arasında cilt tonu eşitleme yok, belki de ben farketmedim.



Yapısı ve kıvamı bu şekilde;


İçeriğinde paraben, renklendirici, etanol gibi ürünler bulunmuyor.Bu açıdan temiz bir içerik gibi görünüyor. Fiyatı ise 60 lira.


Diğer bir ürün ise yine Missha'nın Shiny BB kremi, 

Siteden aldığım tanıtım yazısı;
SPF 27 oranı ile cildinizi Ultraviyole ışınlarına karşı korur.İpeksi ve benzersiz inci cildinizi pırıl pırıl yaparak ışıltılı bir renk sunar. Patent içeriği olan ATC Complexi cildinizi korur ve rahatlatır.
Diamond pudrası, platinyum gibi cevher içeriği ve nilüfer çiçeği özü, astaksantin içeriği ile cildinizi korur.
KULLANIMI : BB Boomer’ı uyguladıktan sonra uygun miktarda ürünü yüzünüze hafifçe uygulayınız.T bölgesi ve göz altlarına tekrar uyguladığınızda highlight etkisi gösterir.

Bu ürünü tek başına uygulamıyoruz tabii ki :) daha çok aydınlatıcı olarak özel günlerde kullanılmasını tavsiye ederim. Yoksa küçük çaplı bir disko topuna dönebiliriz :)

Renk ve yapı olarak beğendim, fiyat performans ilişkisi göz önünde tutulunca oldukça hoş bir ürün oluyor. Fiyatı sitesinde 25 lira.


Işıltılı etkisini göstermek için pek çok fotoğraf çektim sanırım en iyisi bu oldu, yüze sürüldüğünde bu kadar ışıldamıyor bunu da belirteyim parmaklarımda fazla ışıltı olmuş.


Hoşçakalın...

2 yorum:

  1. Merhaba. Ben de aynı serinin emülsiyon serum ve kremini kullanıyorum yaklaşık bir haftadır. Ancak çok hafif kaşıntı oldu. Genelde ürün değiştirdiğimde olmazdı böyle bir şey. Siz memnun kaldınız mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben normalde hassas cilde sahibim ve eğer ürün bana uygun değilse hemen kızarmalar meydana gelir cildimde, fakat bu ürün benim cildime oldukça iyi geldi çok kuru olan pul pul dökülen cildim nemlendi. Ben serinin diğer ürünlerini denemedim o yüzden emülsiyon serumu ve kremi için yorum yapamayacağım. Ürünü yeniden sipariş vereceğim bu ara Mishha'nın başka nemlendirici ürünlerini ve bir gece maskesini deniyorum. Size önerim bir süre ürünü kullanmayı bırakın cildinizdeki kaşıntı hissi kesilirse yüzünüz dışındaki bir bölgede ürünleri yeniden deneyin. (malum kulak arkası gibi bir bölge olsun). Ürünün içeriğindeki maddeleri dikkatle inceleyin belki birine hassasiyetiniz vardır, belli olmuyor bazen başka bir şeye olan hassasiyetimizi de ürünlerden kaynaklı zannedebiliyoruz,

      Mutlu günler :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler.